Пошуковий запит: (<.>A=Фурсикова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Фурсикова Т. В. Особливості підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності [Електронний ресурс] / Т. В. Фурсикова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 1. - С. 221-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_1_52
|
2. |
Фурсикова Т. Підготовка майбутніх учителів образотворчого мистецтва до застосування комп’ютерної графіки: результати дослідно-експериментальної роботи [Електронний ресурс] / Т. Фурсикова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 112. - С. 360-368. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_112_49
|
3. |
Фурсикова Т. Формування інформатичної компетентності майбутніх учителів у контексті здоров’язберігальних технологій [Електронний ресурс] / Т. Фурсикова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 121(1). - С. 279-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_121(1)__67
|
4. |
Фурсикова Т. В. Формування мотиваційної компетентності студентів у процесі вивчення комп’ютерної графіки [Електронний ресурс] / Т. В. Фурсикова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 18. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_18_32
|
5. |
Фурсикова Т. В. Феномен медіакультури особистості: аналіз наукових підходів [Електронний ресурс] / Т. В. Фурсикова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 47. - С. 176-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_47_25
|
6. |
Фурсикова Т. Креативність як ознака медіакомпетентності майбутніх учителів мистецьких дисциплін [Електронний ресурс] / Т. Фурсикова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 133(1). - С. 247-253. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_133(1)__37
|
7. |
Фурсикова Т. Веб-квест як інноваційна медіаосвітня технологія [Електронний ресурс] / Т. Фурсикова // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 139. - С. 116-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2015_139_32
|
8. |
Фурсикова Т. В. Місце та роль комп’ютерної графіки у професійній діяльності вчителів образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / Т. В. Фурсикова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 40. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2013_40_22
|
9. |
Фурсикова Т. В. Теоретичні аспекти професійної компетентності вчителя образотворчого мистецтва [Електронний ресурс] / Т. В. Фурсикова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 36. - С. 212-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_36_35 Розглянуто компетентність як специфічну якість сукупності професійних знань і умінь. Виокремлено три види компетентності вчителя: методичну, професійну і соціальну. Проаналізовано зміст професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в контексті навчально-виховного процесу ВНЗ. Охарактеризовано професійну діяльність учителів образотворчого мистецтва у двох аспектах: як педагогічну та художню. Наведено порівняльну характеристику образотворчої та педагогічної діяльності. Зроблено висновок, що професійна компетентність вчителя образотворчого мистецтва – це знання предмета, педагогіки, психології, принципів, форм і методів, технологій навчання і виховання, змісту предмета та індивідуальних особливостей учнів; володіння педагогічними технологіями; органічне поєднання теоретичної та практичної готовності до здійснення професійної художньо-педагогічної діяльності. Рассмотрена компетентность как специфическое качество совокупности профессиональных знаний и умений. Выделены три вида компетентности учителя: методическая, профессиональная и социальная. Проанализировано содержание профессиональной компетентности будущих учителей изобразительного искусства в контексте учебно-воспитательного процесса вуза. Охарактеризована профессиональная деятельность учителей изобразительного искусства в двух аспектах: как педагогическая и художественная. Дана сравнительная характеристика изобразительной и педагогической деятельности. Сделан вывод о том, что профессиональная компетентность учителя изобразительного искусства – это знание предмета, педагогики, психологии, принципов, форм и методов, технологий обучения и воспитания, содержания предмета и индивидуальных особенностей учащихся; владение педагогическими технологиями; органическое сочетание теоретической и практической готовности к осуществлению профессиональной художественно-педагогической деятельности. Competence as specific quality of a complex of professional knowledge and skills is discussed. Three types of teacher’s competence are specified: methodical, professional and social. Content of future art teachers’ professional competence in the context of university educational process is analyzed. Art teachers’ professional activity is characterized in two aspects: as pedagogical and as artistic. Comparative description of artistic and pedagogical activity is provided.
|
10. |
Фурсикова Т. В. Розвиток художньо-творчої компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва у професійній підготовці [Електронний ресурс] / Т. В. Фурсикова // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 180. - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_180_27
|
11. |
Фурсикова Т. В. Активізація самостійної діяльності майбутніх магістрів освіти як умова розвитку професійної медіакультури [Електронний ресурс] / Т. В. Фурсикова // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 182. - С. 146-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2019_182_33
|
12. |
Фурсикова Т. В. Професійна медіапідготовка фахівців освітньої галузі [Електронний ресурс] / Т. В. Фурсикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 77. - С. 203-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_77_47
|
13. |
Фурсикова Т. В. Вітчизняні стратегії розвитку професійної медіакультури майбутніх магістрів освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Фурсикова // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 19(2). - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2019_19(2)__27
|